Reclamaties
Heeft u klachten over het geleverde product of heeft u een ander artikel ontvangen dan u heeft besteld? Reclamaties dienen uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de goederen worden aangemeld.
Retourneren
Niet het gewensde product ontvangen? Voor het retourneren van goederen gelden de volgende voorwaarden.
- Retourneren uitsluitend in overleg met EMP Motorparts. Zonder overleg wordt uw retourzending niet in behandeling genomen.
- Een retour dient binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te worden aangemeld.
- Gebruik de originele productverpakking bij uw retourzending.
- Retourneren is alleen mogelijk indien producten onbeschadigd zijn en geen gebruikerssporen bevatten.
Aanmelden van een retourzending kan door ons een email te sturen met daarin het ordernummer, het betreffende artikelnummer en het aantal. Geef bij voorbaat ook de reden van retourneren op.
Na ontvangst en controle van uw retourzending ontvangt u van ons een creditfactuur.
Kosten
Als de goederen door EMP Motorparts niet juist zijn geleverd, ontvangt u het volledige aankoopbedrag retour. In andere gevallen zullen de volgende kosten in rekening worden gebracht.
- De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant. Indien u geen verzendkosten heeft betaald voor uw bestelling, zullen ook de door ons gemaakte verzendkosten in rekening worden gebracht.
- Afhankelijk van het type product berekenen wij minimaal €7,5 retourkosten. Dit zijn de kosten die wij maken voor het controleren op schade of gebruikerssporen, opnieuw verpakken en crediteren van de producten.
- Wilt u een product ruilen? Dan geldt de standaard retourprocedure en verzoeken wij u een nieuwe bestelling te plaatsen. Indien u deze bestelling binnen 5 werkdagen na aanmelding van de retourzending plaatst, zullen wij u geen retourkosten in rekening brengen.